Direktlänk till inlägg 6 juli 2013

Ge mig...

Av Totalt Anonym - 6 juli 2013 20:43

Jag har allt jag någonsin velat ha, men nu vill jag ha mer. Jag vet, girigbuk, men på sista tiden har jag inte känt igen mig själv. Jag är grinig, jag fräser, jag vill lappa till folk utan anledning. Eller är min frustration anledning nog?
Jag har trygghet, jag har säkerhet, jag älskar och är älskad. Ändå... Den här känslan, känslan jag inte kan skaka av mig, känslan som gör mig frustrerad. Jag vill ha mer.
Trygghet i all ära, lugn i all ära. Bråka med mig! Ge mig motstånd, ge mig drama, ge mig nåt att kämpa för. Bekvämlighet och frid i all ära. Ge mig rädsla, ge mig ilska, ge mig upphetsning.
Att glida igenom vardagen likt en eka på en stillsam å i all ära. Ge mig forsränning. Att veta vart man har varandra i all ära. Ge mig lynnighet. En lugn och harmonisk relation i all ära. Ge mig fart och fläkt.
Ja, jag är bortskämd. Jag är lyckligt lottad, egentligen. Jag har det bra, egentligen. Men...
Jag skräms av känslan, jag skräms av tanken, men jag behöver det. Jag kräver det! Att försöka ändra en människa till något han inte är, det går inte. Att kväva mina tankar, mitt begär, det kväver mig själv.
Törsten efter osäkerhet är överväldigande. Längtan efter hetsiga dispyter och gräl är enorm.
I grund och botten är jag inte så lugn och sansad som jag är nu, och efter x antal år börjar mitt begär efter mer att dra ner mig i mörkret. Jag kan inte fejka hur jag känner, trots att jag gör mitt yttersta. Jag försöker hålla god min, försöker dämpa känslorna som väller fram likt smutsig gyttja inom mig. Jag grips av panik då jag känner att jag snart svämmar över.
Jag har allt, jag borde vara lycklig. Men jag vill ha mer. Ge mig kaos, ge mig förvirring, ge mig spänning! Låt mig känna att jag lever. Bli arg på mig, skrik åt mig, låt mig släppa fram min inre arga och frustrerade gudinna. Låt mig lätta på trycket, släppa ut allt jag bär inom mig. Bråka med mig!
Låt helvetet braka loss och vi återkommer till varandra.
Jag känner mig som en tickande bomb. Tick, tick, tick...
Jag har allt jag drömt om, jag behöver bara lite kaos, lite känslostormar, lite fight. Mer än enbart det lugna, trygga och självklara.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Totalt Anonym - 1 januari 2014 01:24

För snart 6 år sedan mötte jag en man, en fantastisk man, mannen för mig. Vi träffades, gick på dejter, smsade ofta och allt var bra. En dag kläckte han ur sig att han hade familj, men relationen mellan honom och hans sambo var isig och dålig. I mell...

Av Totalt Anonym - 6 december 2013 23:56

Märker klar skillnad efter att ha använt knipkulorna, och känner mig nu redo för tyngre knipkulor! Äntligen börjar jag känna mig som mig själv igen :-) Rekommenderar varmt till er som fött barn! ...

Av Totalt Anonym - 30 juli 2013 21:34

Jag blir så kall när jag gör nåt som är fel, trots att det är nödvändigt. Iskall i kroppen och huttrar enormt mycket. Känslostormarna avtar inte. Trots en härlig kväll med Ben Wa och killen är jag fortfarande ut och in. Stormen kunde inte lugna mi...

Av Totalt Anonym - 24 juli 2013 11:10

Ingenting vet jag. Vad vill jag, vad känner jag, vad tänker jag och vad vill jag ha? Ingen aning. Det går ut över sånt jag kan kontrollera själv, och konsekvenserna av det är inte bra... Åh, en flaska vin eller två, och bara gömma mig i dimman en stu...

Av Totalt Anonym - 15 juli 2013 19:45

Idag hämtade jag ut paketet från http://www.swedishsin.se och det innehöll bland annat Ben Wa Gold Balls som är knipkulor, och de levererades i en charmig ask med röd vaddering. Har precis fört in dem, och går runt runt här hemma för att känna efter ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards